Samsung P 1453

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P 1453 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Laura 11-03-2009
Geschreven voor: Samsung P 1453

als ik alles van te voren had geweten had ik deze wasmachine nooit gekocht. Wat een miskoop. Wast slecht, maakt veel lawaai en nu voor de tweede keer toe de lager kapot. En dan is de garantie er ook nog is af..
Dan maar een ander!

Hr A. van Alphen 03-09-2007
Geschreven voor: Samsung P 1453

Wij waren al een tijd op zoek naar een nieuwe wasautomaat , en dez paste bij de al eerder aangeschafte vrieskasten.wat geluid betrefd valt dit allemaal reuze mee bij ons staat hij op een harde ondergrond en dan heb je daar absoluut geen last van prima machine voor deze prijs.

lucia 25-04-2007
Geschreven voor: Samsung P 1453

Mooie machine, te veel geluid, de buren hebben verzocht s'nachts NIET meer te wassen.
service monteur is al twee keer geweest en kan het geluidsniveau ook niet vveel doen.
Slechte zaak dat WEL en energielabel wordt genoemd maar geen geluidsniveau.
Kortom, voor mij een miskoop.

de tank 15-04-2007
Geschreven voor: Samsung P 1453

mooie machine wast goed als hij goed is geinstaleerd maakt hij ook nog bijna geen geluid.
er zijn ook nog voldoende programma's om te kiezen voor verschillende soorten was we hebben hem nu 2 maanden en zijn zeer tevreden over deze machine.

Annelies Philippens 27-03-2007
Geschreven voor: Samsung P 1453

Eerste indruk is OK heb deze maschine nu een week en moet zeggen dat ik er erg kontent over ben.
enige wat me stoort is het geluid als hij water afpompt bij centrifugeren.
korte wasprogramma voldoen goed.
al met al een goede koop.

Balkootje 27-02-2007
Geschreven voor: Samsung P 1453

Goede wasmachine maar bij het wassen van wollen truien vind ik dat deze daar nogal druipnat uitkomen !
400 toeren is volgens iets te weinig en 800 teveel. Spijtige is dat men geen 600 toeren kan voorkiezen.

mohaboee 14-11-2006

Mooie machine.
Minpunt is dat alle wasverzachter in het bakje blijft staan en niet in de
trommel terechtkomt bij de laatste spoelbeurt !!!